Tuesday, October 28, 2008

Cuti2 di Melaka.


minggu lepas (26 Oct '08) sempena cuti yg panjang aku g jln2 di Melaka..
sebenarnya nk g kenduri Kahwin kakak kawan aku Maya Mazliana..
lepas tu g jln2 kat Melaka terus..tp tu laa punya la jammed jln..
dr tol Ayer Keroh org da beratur panjang..uhh letih kaki ni tekan brek..
mujur kete ku auto.


tgk, aku siap leh kuar kan fon sbb nk ambil gmbr.
sbnrnya aku tgh tgk map yg da dload kt phone aku..(mls nk print)
nk cari hotel tmpt ku nk menginap mcm agak payah gak laa..
tp yg x puas hati ngn org2 yg bernombor plat M** ni..
pny la berlagak..tau la aku x tahu jalan..terhegeh2 kt lrg kiri dok sibuk tgk nm jln..
jalan kt bandar melaka tau2 la kan..sempit..kne nyelit2
aiii ko xyah la nk himpit2 aku....berlagak ko yer..
nnt ko bile smpai KL, mmg aku tondol2 himpit2 nnt..siap laa kete2 no plat M**
tggu korg kt KL nnt..
hehe cari gaduh lak



aku da mulakan misi aku ms nk blk kg kt Muar..
haa Muar mmg kg aku..sekali ade kereta dpn, 2 dr kete aku..
x belok2..da la dok tengah2 jln..elok2 jln tu muat 2 line..
die buat satu line..lorong paling kiri tuk belok kiri, lorong kanan utk belok kanan,
die dok tgh2. kete dpn ku ni pun xleh pilih mn2..ikut die gak dok tgh2..
lampu da hijau, tuk belok kiri..kete yg paling dpn ni, x belok2..
aku pun tennnnnn...tgk2 no plet M**..haa padan muka..
td ko berlagak kan kt negeri ko..skrg ni ko kt kg aku..

5 comments:

sukahati said...

hoihhh....samseng jalan raya :p

ADeeB & Co. said...

kete aku pun plat M** ler.. apa kes...

ADeeB & Co. said...

plat kete aku pun M**.. apa kes???

nhanania said...

haa M** tennnnnn

Ruby League... said...

psang la GPS kat kreta ko.. ahaks...

Post a Comment

 
Copyright © 2010 :.: nhanania :.: