Wednesday, October 22, 2008

Ces Aku Tertipu

smlm aku niat nk cari bhn bacaan ilmiah la konon nyer..
asyik beli Female Magz jer..
konon nk cr buku2 psl manusia n psikologi ker..ape ker..
last2 jmp buku ni..tulis kt blkg kisah realiti hidup manusia..
ermm ok gakk buku ni..
cerpen lak tu..x la bosan aku nk bc..
aku yg mmg malas nk bc novel sbb kisah yg meleret2..
aku lg prefer cerpen..
*pix1 - cover blkg contain synopsis buku.
*pix2 cover dpn..Karya Zint..

sbb buku ni dlm bungkusan plastik..aku x th ape kandungan nyer..
aku ingt nk bc dlm lrt buku ni..
alih2 bile aku bukak jer..ni yg aku nmpk..
komik???? seumur hidup ku..aku xpenah beli komik..
da tua2 ni aku leh beli lak..cess..
nk wat cane aku da terbeli..bc je laa..
harga lebih mahal dr CLEO lak tu..
nasib malang naik lrt x dpt seat lak..aku terus g kt driving panel..
bc komik kt situ..
mmg x sesuai ngn aku..bwk handbag ladies..bc komik..
org2 yg bertukar sblh aku dok jengah komik yg aku bc..
aku hnya leh wat derk jer..konon mmg komik's fans.
cess

6 comments:

PanAdoL7e said...

Caya lah nany.. hehehe... pembaharuan drastik nih! hahahaha

KeMatZ said...

tak sangka ye...

HaZiFah said...

hahaha cikNany dh jdk "Otaku" pd manga lak :P

sukahati said...

muka depan pon dah tau comic la weh :p
nway, zint punyer citer agak best gak weh...

nhanania said...

buku agama yg cite psl manusia n setan pun buh gmbr mcm tu gak tau..

tu la kwn aku ckp..kalo da tulis Gempaks tu komik laa..mn ku th..sbb ku x bc komik..tp bleh thn la cite die..aku tgk2 gak lukisan die..aku da halfway nk habis kn buku tu..CLEO pun aku bc lg tau..

siambenai said...

kekekeh! kan aku dah cakap dlm bus--kalu gempaks, komik la maknanya..bagila kat aku kalu xnak, aku sudi terima brg 2nd hand dengan hati terbuka.

Post a Comment

 
Copyright © 2010 :.: nhanania :.: