Tuesday, May 27, 2008

Kalau lah...

TAK BISA MEMILIHMU

Telah jauh terpisah, diriku dan dirimu,
Dalam ruang dan waktu,
Sendiriku jalani sepiku, tanpa dirimu,
Resahku tanpa hadirmu,
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya

Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah
Darimu,Dan hadirnya menyentuh hatiku,
Untuk cintainya,
Hatiku pun inginkannya,
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu

Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku….

C/O
Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya…

(terhanyut jiwa ini,terjatuh dihatinya)

dengar lagu ni buat ku sangat sedih.. ohhhh..
kalau lah...
die bukan milik org
kalau lah...
aku kenal diri die lebih awal
kalau lah...
die tak terikat ngn pihak satu lagi
kalau lah...
die x baik sangat
tapi sebab sikap nya yg baik lah buatku jatuh cinta...
kalau lah...
masa itu boleh diulangkan semula
kalau lah...
ade kuasa yg boleh hentikan masa itu
tapi...
apa yg ku perlu buat
adekah aku hanya perlu menghentikan hubungan ini
adekah aku perlu menghargai masa yang tingal ini
bersama-sama dengannya..
aku keliru...

8 comments:

Anonymous said...

kalaulah ianyanya tidak berlaku...tentu akan lebih bahagia....

k.a.s.u.t.g.o.m.b.a.k said...

aku xtau pun lagu tu psl ape.

seb bek ko letak lirik.

nk layan jiwang gak la!

B|itHeGaL said...

ape kes?? jiwang sehh!! ekekekeke....

PanAdoL7e said...

aku pon keliru... ni blog nany or sapiq?

kasut-gombak said...

tahniah.

anda-telah-di-tag-oleh-kasut-gombak.

nhanania said...

wahhh aku sgt berdebar ni
ape la point si kasut nk bg tuk aku ni...giler, mengong semestinye

sHafiq said...

nany jiwang karat..ahahaha..

rucAlica said...

nany siapa si dia ni...
he he he

Post a Comment

 
Copyright © 2010 :.: nhanania :.: