Monday, June 30, 2008

Larian3 - Olympic Day Run 2008

2008 Olympic Day Run
29 June 2008
7km
0730


Seperti biasa aku berada dlm kategori B..open woman age 18 - 35 yrs old.

sukahati, aku, zaid
muka2 yg berjaya smpai ke garisan penamat..yeeehaaa
x smpai sejam tau..
zaid the 1st timer, leh smpai awal dr aku n su..
stamina die kuat..mmm

x dpt nk amik gmbr ms aku climb purple wall tu..
battery camera da kong..ingt cukup je tuk sehari..hmmm
da la nk panjat tu kne compete ngn bdk2 kecik..
smpai aku rs ni tuk bdk kecik ke ape? bdk2 je ramai..
ms aku beratur ngn zaid tu.. aku ngn zaid je org dewasa..
hahah aku x dulik aku nk panjat gak..
2 kali aku tny staff kt situ..utk org dewasa boleh ker? die kate boleh.

one of the sponser for this Run Competition..
other thn Ribena, are Vitagen, Cornetto and Milo.
kenyang aku..2 cornetto aku sebat..hahaha naik kalori aku..

wahh ni sijil ke3 aku tuk acara larian..ehem.. br 3 seh.
kali ni ade tambahan..dpt cap plak..tp cap ni bkn ku pakai pun..
mungkin leh pakai bile aku g hiking nnt..
g mencandat lg sekali ker..tp mcm x g lg kot..hehehe
ape daa cite mencandat kt sini lak.
nanti kn entry Larian4 - Larian Siemen.

9 comments:

sukahati said...

hoihh....no baju tak bukak lagi. tak basuh lg ker baju tuh?? :D

nhanania said...

baju tu da kering pun su
aku basuh ngn nombor2 sekali..

rucAlica said...

2 3 kucing berlari mana nak sama si nany belang!

PanAdoL7e said...

nany! happy beeeeeellllllaaaaaattteeeddddd bbbbbiiirrrttthhhhhdddaaayyyy! N selamat pengantin baru! heh.. Lama tul tak jenguk sini...

Zaid said...

nany: aku basuh nombor tu je, baju tak basuh lagi

nu3k said...

nnt da byk sijil bley la organize larian candat.

nhanania said...

rucalica :
ooo si nany belang ek :-w

panadol7e :
ms tuk wish da tamat la jai..
ko mesti kne dende sbb lmbt wish.

zaid :
ewah ewah

nu3k :
larian candat smbil muntah2?

Jaja said...

nani nani nani nak tanya..ronal mcdonald tu lari sekali tak?
huh..nak autograph

nhanania said...

juara tuk kategori veteran dimenangi oleh ronald mcDonald laa..hehehe

Post a Comment

 
Copyright © 2010 :.: nhanania :.: