Friday, January 18, 2008

ni namanyer cari pasal! tahu??

pulang dari puncak gng. kaki ku bengkak mcm org nk bersalin..
mula tu nmpk ok sbb nmpk kaki aku gemuk sket.
kaler kuku pun nmpk segar jer..kaler pink
kuku yg pink telah bertukar kaler kebiru-biruan..
wahhh sakit nyer.. aku mcm lupa dulu pun aku penah kne mcm ni
siap tercabut kuku. mak da bebel..x serik2 kne mcm ni..
dulu da kne mcm ni..nk gak pnjt gng.. :))

mak aku kate mcm org bodoh..da naik tggi2 pastu turun.
hahaha aku wat derk jer.. tp sian gak laa ngn mak aku..
mcm2 ubat die suro taruk.. kne gigit pacat lain cite betis aku ni..
pacat2 yg tahap komando.. sampai leher die panjat..
sape yg penah kne gigit pacat tau la betapa gatal nyer kesan gigitan die..
huuu.. ni da taruk kapur sirih krg sket gatal kaki aku..

dulu ms dok hostel.. blk dr gng.. aku urus baju2 aku sendiri..
da la letih tp ku gagah kn diri gak basuh baju.. baju tu leh la masuk mesin..
nk sental kasut n bag tu x larat..
tp da dok umah ni.. kne2 keje lak.. aku x suro pun mak aku basuh kn baju aku..
tp mak aku da siap lipat lg.. bag pun mak basuh kn.. ish ish sian mak.
aku ckp tima kasih je ler kt mak.. hihih
semoga Allah membalas jasa mak ku.. Aminnn.

dlm ms semggu ni aku x larat nk naik lrt n bas.. lenguh kaki kalo kene diri dr setiawangsa ke kelana jaya tu.. lagi2 kalo ade pompuan sengal yg suka main reverse jer pastu pijak kaki org..
dgn hi-heel nyer.. wooo sakit jari2 ku.. terpaksa laa aku drive mengharungi jln yg jammed..
huuu x larat seh drive g blk kje semggu ni.. letih ngn jammed.. kne ngn yg terhegeh2 mula la mulut aku laju jer..

tp setelah 5 hari berlalu, kelenguhan lutut ku sudah beransur baik..
plg2 sakit2 kaki ni semggu je.. dulu ms belaja 3 hari je aku sakit..
sbb ms kt uia dulu ari2 2-3 kali naik turun wishing stairs tu.. so x la effect sgt..

tp aku tetap suka pnjt gng.. aku suka ngn kehijauan hutan.. lumut2 yg cantik..byk pokok yg aku x penah jmp.. agaknyer la kan.. power mata ku berkrgn sbb dulu selalu masuk hutan kot.. ni cite psl agak nyer laa kan.. hihihi :D

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2010 :.: nhanania :.: